Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Dobre przedstawienie produktu oraz podkreślenie jego zalet znacznie pomaga w odnalezieniu nabywców. W ostatnim czasie promowanie artykułów w internecie staje się niezwykle popularne. Wykorzystuje się w tym celu przeróżne strony internetowe, na których rozmieszcza się reklamy. Ogromną rolę odgrywają również media społecznościowe. Niemal każda firma ma swoją stronę na Facebooku. Z kolei Instagram bardzo dobrze sprawdza się w promowaniu odzieży.
Ludzie coraz częściej i coraz chętniej wykonują zakupy przez internet. Jest to bardzo wygodny sposób zakupów. Nie trzeba wychodzić z domu, więc jest to ogromna oszczędność czasu. Ponadto wybór w sklepach internetowych jest w znacznym stopniu większy, a ceny są bardzo atrakcyjnie. Wiele osób przez internet kupuje nawet ubrania. Nie przeszkadza im brak możliwości przymierzenia przed zakupem. Większość sklepów internetowych oferuje bezpłatną dostawę i zwrot, dlatego nie ma się co martwić, jeśli przedmiot okaże się nietrafiony.
Bez wątpienia, każdy kto zamierza kupić dany przedmiot, chce go najpierw dokładnie obejrzeć. Dlatego w handlu internetowym niezwykle ważną rolę odgrywają zdjęcia reklamowe. Są one wykorzystywane w reklamach danego towaru, jak i na stronach internetowych sklepu. Od jakości i estetyki danego zdjęcia zależy sukces sprzedażowy. Dobrze wykonane zdjęcie świadczy również o sklepie i jego podejściu do klienta. Wiele sklepów do wykonania zdjęć produktów zatrudnia fachowych fotografów. Fotograf produktowy wykonuje zdjęcia typu packshot. Jest to szczegółowe i wierne przedstawienie produktu na neutralnym tle. Wykonanie serii zdjęć pod różnymi kątami pozwala na stworzenie obrotowego packshotu. Ze zdjęć tworzy się prezentację, która pozwala na obracanie towaru o 360 stopni, często również w kilku płaszczyznach. Dzięki temu klient będzie mógł niezwykle dokładnie obejrzeć produkt.
Dobrze wykonane, pomysłowe i interaktywne zdjęcia to nie tylko świetny sposób na reklamę, ale także ukłon w stronę klienta. Przyciągają uwagę i zachęcają do dokładnego obejrzenia przedmiotu, co dzięki obrotowym packshotom jest jak najbardziej możliwe. Obrotowe packshoty są bardzo przydatne do prezentowania ubrań, lecz świetnie sprawdzają się również w przypadku innych produktów.
Uwielbiam oglądać takie zdjęcia 😀