Zakładając dowolną działalność gospodarczą, zawsze należy przemyśleć całościową strategię nad tym w jaki sposób pragniemy być postrzegani zarówno przez rynek jak i naszych potencjalnych konsumentów.
Taki wnikliwy plan jest wręcz niezbędny, ponieważ jak łatwo się domyśleć poszczególnych czynności, żeby wszystko ułożyć jak należy jest niezwykle wiele. Na szczęście możemy sobie w tym wszystkim pomóc, ponieważ są pewne kwestie, które uznać można w zasadzie za oczywiste. Jedną z nich jest założenie strony internetowej. Coś co jeszcze kilkanaście lat temu było domeną jedynie dużych międzynarodowych korporacji, dzisiaj wydaje się być w zasadzie normą i koniecznością. Współczesny rynek tak bardzo się zdynamizował, że profesjonalną szatę graficzną posiada również specjalistyczny portal internetowy jak i niewielki studencki blog. Zarówno każdy twórca jak i biznesmen doskonale wie, że słynna zasada „jak Cię widzą, tak Cię piszą” w Internecie jest właściwie podstawą i należałoby się do niej stosować. No dobrze, tylko jak wyłonić odpowiedni szablon. Przecież na przykład w najpopularniejszym WordPressie są ich dziesiątki. A więc tutaj należałoby postawić na sprawdzone rozwiązania. Na przykład wszelkie agencje pracy wielokrotnie decydują się na wybór szablonu o nazwie Careerfy. Dzieje się tak w dużej mierze w związku z tym, że charakteryzuje się on dosyć dobrą przejrzystością i rozbudowaniem. Oczywiście nie tylko agencje pracy mogą wybierać wspomniany Careerfy. Tworząc na przykład portal internetowy także może być on właściwym wyborem.
Reasumując zatem nasze rozważania zaznaczmy także, że tak jak i życiu, tak i w Internecie należałoby trochę poeksperymentować. Gdy więc tworzymy czy to bloga bądź też portal internetowy na dany temat do przetestujmy sami, który szablon będzie prezentował się najlepiej. Możemy wyjść oczywiście od wspomnianego wzoru Careerfy i następnie do niego porównywać następne motywy. Pamiętajmy, że każdy używany szablon nie tylko musi podobać się naszym czytelnikom, lecz również i nam samym! W końcu jako twórcy bądź też wydawcy, będziemy go w czasie pracy dość często oglądali. Jego grafika musi więc być przyjemna dla naszych oczu. Nie ma bowiem nic gorszego, aniżeli zdecydowanie się na dany szablon „w ciemno” pod wpływem dominujących trendów.
Dobry tekst 🙂